Bauknecht GSXK 7316/3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXK 7316/3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Ron 01-01-2016
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 7316/3

Zeer slecht apparaat, zoals alles van bauknecht(wirlpool).
We hadden vijf jaar garantie en na drie jaar al stuk. Montuur gehad, voorrij kosten betalen, € 54!!
Na half jaartje weer zelfde probleem
Water toevoer na de laden ging steeds los. Zelf dan maar gelijnd met pv lijn. Gaat dan weer paar maanden mee. Toen was de pomp stuk, net buiten de garantie. Laten maken door er een replica onderdeel in te zetten. Weer €75 armer.
Nu doet ding het helemaal niet meer. Spoelt water niet meer rond.
Helaas overleden dus dat ding. Ook andere producten uit onze keuken zijn na de vijf jaar stuk, koelkast, gasfornuis, over. Allemaal van bauknecht.
Nooit weer dat merk!!
Nog slechter dan bv Proline

w.frijlink 20-05-2013
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 7316/3

We hebben het apparaat 3 jaar gehad. Vanaf dag 1 spijt vanwege de slechte wasresultaten. Was is niet droog. Klepjes gaan open als het niet moet en blijven dicht als ze open moeten.
Vorige week ging het ding stuk. Eventuele reparatieklosten: € 250,00. Niet laten repareren. Weg ermee!! Siemens weer gekocht. Goedkoop was ook hier duurkoop!

PaulV1967 16-08-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 7316/3

We hebben deze vaatwasser 3,5 jaar. Er is inmiddels een veer gesprongen. En nu komt er aan alle kanten stoom uit. Een reparateur hier gehad en hij is niet meer te repareren. De deur is niet helemaal goed meer. Geen aanrader dus... wij hadden er 532 euro voor betaald en moeten nu al weer een nieuwe kopen.

MT1968 23-07-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 7316/3

Gebruiksgemak is goed. Zoals je mag verwachten.
Geluidsniveau is prima. We draaien toch meestal 's nachts.
Degelijkheid: In eerste instantie goed maar na 4 jaar de eerste kortsluiting. Monteur zei dat dit een bekend euvel was bij dit type. Half jaar daarna weer kortsluiting (meer kortsluiting gehad wanneer je de vaatwasserdeur dicht deed maar dan deed het apparaat het verder nog gewoon). Slechts 4 jaar en dan al kapot!!!
Onderhoud: af en toe het filter reinigen. En soms een spoeling op heetste temperatuur zodat ie weer fris ruikt.

Bovenstaande heeft mij doen besluiten om de Prestatie als Slecht te beoordelen.
Bij Gebruiksaanwijzing heb ik Behulpzaam ingevuld omdat je die alleen in het begin leest. Verder is een vaatwasser natuurlijk een simpel te bedienen apparaat.
Een product boven de 50 euro wat na 4 jaar kortsluiting geeft vind ik geen waar voor je geld dus daar heb ik Weinig ingevuld.

Disclaimer: Bovenstaande is mijn persoonlijke ervaring. Het zou natuurlijk kunnen dat ik net dat ene product had wat niet conform de norm was.